Kariéra


Společnost Vodafone Czech Republic a.s. Vám dává přes svého oficiálního partnera jedinečnou možnost, jak si vybudovat kariéru na pozici

SALES CONSULTANT / ACCOUNT MANAGER


Požadujeme

  • vynikající komunikační a prezentační dovednosti
  • min. SŠ vzdělání
  • schopnost plánovat si vlastní pracovní čas
  • uživatelská znalost práce na PC, především MS Office
  • prozákaznicky orientovaná osobnost - silná orientace na cíl
  • schopnost rychle se učit novým věcem a přizpůsobení se flexibilnímu prostředí
  • zkušenosti v oblasti obchodu výhodou
  • spolehlivost, flexibilita, aktivita

Nabízíme

  • samostatnou a zodpovědnou práci s možností seberealizace a kariérního růstu
  • příjemné pracovní prostředí v mladé a dynamické obchodní společnosti s dlouholetou praxí v oblasti telekomunikačního prostředí s možnost využití našich kanceláří - Praha 10
  • podpora silné mezinárodní společnosti Vodafone Czech Republic a.s. s odborným školením a následným získáváním certifikátů o způsobilosti prodeje produktů
  • nadstandardní provizní ohodnocení bez omezení maxima
  • služební mobilní telefon a datová karta


Náplň práce

  • každodenní kontakt se zákazníky a zároveň s interním prostředím spol. Vodafone při vytváření nabídek
  • komunikace se zákazníky, zjišťování jejich potřeb a následná příprava řešení
  • sledování konkurence a dění na trhu