Společnost Vodafone Czech Republic a.s. Vám dává přes svého oficiálního partnera jedinečnou možnost, jak si vybudovat kariéru na pozici
SALES CONSULTANT / ACCOUNT MANAGER
Požadujeme
- vynikající komunikační a prezentační dovednosti
- min. SŠ vzdělání
- schopnost plánovat si vlastní pracovní čas
- uživatelská znalost práce na PC, především MS Office
- prozákaznicky orientovaná osobnost - silná orientace na cíl
- schopnost rychle se učit novým věcem a přizpůsobení se flexibilnímu prostředí
- zkušenosti v oblasti obchodu výhodou
- spolehlivost, flexibilita, aktivita
Nabízíme
- samostatnou a zodpovědnou práci s možností seberealizace a kariérního růstu
- příjemné pracovní prostředí v mladé a dynamické obchodní společnosti s dlouholetou praxí v oblasti telekomunikačního prostředí s možnost využití našich kanceláří - Praha 4 Šeberov
- podpora silné mezinárodní společnosti Vodafone Czech Republic a.s. s odborným školením a následným získáváním certifikátů o způsobilosti prodeje produktů
- nadstandardní provizní ohodnocení bez omezení maxima
- služební mobilní telefon a datová karta
Náplň práce
- každodenní kontakt se zákazníky a zároveň s interním prostředím spol. Vodafone při vytváření nabídek
- komunikace se zákazníky, zjišťování jejich potřeb a následná příprava řešení
- sledování konkurence a dění na trhu